תמיכה טכנית
packagemodinner_3
שירות גיבוי מקוון BacKIT2.net
packagemodinner_2
 

סטארט-אפים עושים IT אצלנו

קראו מדוע למעלה מ-40 חברות טכנולוגיה בחרו בנו

כמו מקימי גוגל, לארי פייג' וסרגיי ברין (בתמונה במוסך שבו התחילו בצעירותם) חברת היזנק צעירה או מבוססת מעוניינת ומתרכזת בדבר אחד בלבד - בניית הטכנולוגיה המהפכנית שתוביל את החברה קדימה. במיוחד בחברות אלו צרכי ה IT מתקדמים יותר והרצון של החברה לנהל בעצמה את ה IT מתנגש עם השגת מטרותיה העסקיות. חברת בי-טק הוכיחה כי בחברות שבהן השתמשו בשירותים מקצועיים להקמת, ניהול ותחזוקת ה IT יותר זמן פנוי למפתחי החברה לעסוק בעיקר. בין השאר אנו עוזרים בנושאים הבאים:

  • הגדרת טכנולוגיות המידע לתמוך בפיתוח המוצר
  • הטמעת תשתיות תקשורת, שרתים ותחנות עבודה לייעל את העבודה בתוך ומחוץ לארגון
  • תמיכה ויישום מערכות לניהול קוד, ניהול פיתוח, מעבדות QA ועוד.
  • החלת וירטואליזציה להמהרת תהליכים במחלקות הפיתוח וה QA.
  • אנשי מקצוע במינון הנכון לכל צרכי ה IT: ממומחי תקשורת, מומחי LINUX, מומחי סיסטם מיקרוסופט, אנשי תמיכת משתמשי קצה.
  • מנהלי IT ותיקים לניהול-על של משאבי ה IT, תכנון אסטרטגיה לפיתוח, למעבר למערכות תומכות מכירה ותמיכה, תכנון תקציבים ועוד.
  • לקוחות שעזרנו להם לעשות את זה נכון:
    1. חברה לפיתוח חומרה משולבת באלקטרו-אופטיקה
    2. חברה המפתחת מערכת חומרה להעברת מידע וידאו אלחוטי
    3. חברה המפתחת תוכנה לעיבוד וידאו

    אנו מאמינים כי כח-האדם העיקרי של חברת סטארט-אפ נועד להצעדת החברה להצלחה וחברת בי-טק יכולה לתמוך בכל שלבי החיים, החל משלב הסיד ועד לשלב שבו החברה הופכת בינלאומית. עם אנשי מקצוע שראו והיו בכל השלבים בחברות מצליחות אנו יכולים לתת את הערך המוסף שהארגון זקוק לו.

    עד היום שירתנו וייעצנו ללמעלה מ-40 חברות טכנולוגיה בגדלים של 10 עד 300 עובדים, במגוון תחומים: אינטרנט (7), צ'יפים לתקשורת (3), תקשורת (3), הנדסה (4), אפליקציות ארגוניות (5), חומרה (3), מכשור רפואי (4), אבטחת מידע (3), עיבוד וידאו (2), משחק (2), מדעים (2), חקלאות (1), אנרגיה חליפית (1).

    שלחו מייל ל דואל זה מוגן מפני דואר זבל, אתה נדרש לאפשר Javascript בכדי לראות אותו או צרו קשר טלפוני איתנו לפרטים נוספים.